Δυστυχώς το ημιμονιμο μανικιούρ μου χάλασε την επόμενη μέρα. Δεν είχε γίνει καλό ψήσιμο. Το μανικιούρ είχε καλή δουλειά
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Δήμητρα•29 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικο κλιμα! Ευγενικοι ολοι και πολυ καλη δουλεια! Μου εφτιαξαν τα νυχια γρηγορα και καλυτερα απο αλλα μαγαζια. Επισης εξαιρετικες στα σχεδια!!! ^^
Αποτρίχωση ΦρυδιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
Carolina•29 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
όμορφο περιβάλλον, άψογη εξυπηρέτηση
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Υπάλληλος3 •Συντήρηση Νυχιών
Αγάπη•29 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικό
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Υπάλληλος1 •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Λαουτατζη•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η κοπέλα που μου έκανε το πεντικιούρ ήταν γρήγορη και αποτελεσματική και το αποτέλεσμα ήταν όπως το θέλω!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Υπάλληλος4 •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο