Το κούρεμα ήταν υπέροχο και ακριβώς όπως το ήθελα. Πολύ ευχάριστο και φιλικό προσωπικό.
Εξυπηρετήθηκε από Μαρία Παπαδοπούλου•Γυναικείο Κούρεμα
Ρενια•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Δεν έχω λόγια!
Τα κορίτσια είναι υπέροχα, ευγενικά, κάνουν ακριβώς αυτό που θέλεις, χρησιμοποιούν την καλύτερη ποιότητα προϊόντων, ο χώρος είναι καταπληκτικός!