Το προσωπικό ήταν ευγενέστατο και πρόθυμο να εξυπηρετήσει, το αποτέλεσμα όμως δεν ήταν καθόλου καλό. Το χρώμα έκανε νερά ενώ μέσα σε 1 εβδομάδα μου χάλασαν.
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Μιχαέλα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Υπέροχη δουλειά!! Ευχαριστώ πολύ!
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Antzela•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Η εξυπηρέτηση και η δουλειά τους πραγματικα δεν υπάρχει! Το συστήνω ανεπιφύλακτα!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ANNA•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Επισκέφθηκα το κατάστημα για αφαίρεση ημιμόνιμου κ για εφαρμογή ημιμόνιμου χρώματος (χωρίς μανικιούρ), έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη και θα το επισκεφτώ σίγουρα ξανά!
Άλλες Επιμηκύνσεις και Φυσικές Ενισχύσεις ΝυχιώνΔείξε όλες τις κριτικές…