Ωραίο αποτέλεσμα με το που βγήκα από το κομμωτήριο αλλά τώρα που έχει περάσει μια μέρα ΜΟΝΟ η μισή πλευρά είναι σχεδόν ίσια είμαι έξαλλη έδωσα τόσα λεφτά για να είναι ίσια στις άκρες
Εξυπηρετήθηκε από Ρούλα Hairstylist •Κυματιστή Περμανάντ
Αρτεμις•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
.kourems
Εξυπηρετήθηκε από Ρούλα Hairstylist •Παιδικό Κούρεμα
Al•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογη εξυπηρέτηση και αποτέλεσμα!
Πιάσιμο Μαλλιών
Marina•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα εξαιρετικά! Όλες οι κοπέλες είναι ευγενέστατες και χαμογελαστές. Μου εξήγησαν όλα όσα χρειαζόμουν. Όσο για το αποτέλεσμα δεν έχω καμία αμφιβολία μιας και την προηγούμενη φορά που έκανα κερατίνη στο συγκεγκριμενο κατάστημα έμεινα ενθουσιασμένη.
Εξυπηρετήθηκε από Ρούλα Hairstylist •Χημικό Ίσιωμα