ευγένεια χαμόγελο πολύ καλή δουλειά! ζεστή ατμόσφαιρα
Εξυπηρετήθηκε από Ροζα •Πιάσιμο Μαλλιών
Μαρία•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
❤️καλό Πάσχα ❤️
ΧτένισμαΔείξε όλες τις κριτικές…
Tasigeorgou K.•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Επαγγελματίες όλοι όπως πάντα. Ευχαριστούμε πολύ
ΧτένισμαΔείξε όλες τις κριτικές…
Ιωάννα Μ.•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Δώρα κι ο Αντώνης είναι εξαιρετικοί στη δουλειά τους!!!
Τους συστήνω ανεπιφύλακτα!!!
Γυναικείο ΚούρεμαΔείξε όλες τις κριτικές…
ΕΛΕΝΗ ΛΑΣΣΟΥ•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ πρόσχαρη, γνώστης του αντικειμένου, έδωσε σωστές συμβουλές για το κτένισμα και την περιποίηση στο σπίτι και γενικά ήταν παρα πολύ ευγενική, καλότροπη και φυσικά εξαιρετική επαγγελματίας!