καταπληκτική δουλειά!!! με Χρόνια εμπειρίας, τα παιδιά είναι φανταστικά. τα μαλλιά μου είναι τέλεια και το αποτέλεσμα διαρκεί για καιρό χωρίς κάποια ιδιαίτερη συντήρηση από την μεριά μου! Σας ευχαριστώ πολύ!!!
Βαφή ΜαλλιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
Κωνσταντίνα Γκιώνη •περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έμεινα πολύ ικανοποιημένη και το περιβάλλον πολύ ευχάριστο!! Θα ξαναέρθω :)
Εξυπηρετήθηκε από Αντώνης Haircutter•Γυναικείο Κούρεμα
Χαϊδένια•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ωραίος και καθαρός χώρος με ευγενικό προσωπικό
Χημικό Ίσιωμα
stefania•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικο αποτελεσμα!
Εξυπηρετήθηκε από Ρούλα Hairstylist •Βαφή Μαλλιών
Athina•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ο Αντώνης είναι φοβερός δεν υπάρχει αμφίβιος ευχαριστώ για άλλη μια φορά !