Εξαιρετικοί, ως συνήθως!
Επισκέπτομαι το συγκεκριμένο κομμωτήριο τόσο για βαφή όσο και για κουρεμα από το 2018 και ποτέ δεν έχω φύγει δυσαρεστημένη! keep up the good work ❤️
Γυναικείο ΚούρεμαΔείξε όλες τις κριτικές…
Χριστίνα•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα εξαιρετικά !
Εξυπηρετήθηκε από Αντώνης Haircutter•Γυναικείο Κούρεμα
Κατερινα•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολυ ωραιος χωρος! Προσεγμένος πολυ ευγενική η κοπελα που με εξυπηρέτησε!
Εξυπηρετήθηκε από Ροζα •Χτένισμα
Παναγιώτα•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το αποτέλεσμα ήταν υπέροχο και η κοπέλα πολύ ευγενική 🩷✨