Το κούρεμα σε γενικές γραμμές ήταν οκ. Όμως το κατάστημα με έχασε από πελάτισσα ήδη από τα πρώτα 5' εξαιτίας της συμπεριφοράς των υπαλλήλων. Είναι άσχημο να μπαίνεις σε ένα μαγαζί και να μην σε υποδέχεται κανείς ενώ ο υπεύθυνος να περνάει περισσότερη ώρα στο κινητό παρά με τους πελάτες. Στο τέλος, δε, με αποκάλεσε και "τυχερή" επειδή περίσσεψε προϊόν από προηγούμενη πελάτισσα και το χρησιμοποίησε σε μένα! Δεν ήταν καθόλου φιλόξενο το περιβάλλον, οπότε η όποια ποιότητα μπαίνει σε δεύτερη μοίρα.
Εξυπηρετήθηκε από Αντώνης Haircutter•Γυναικείο Κούρεμα
Alkisti•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Σούπερ χτένισμα όπως κάθε φορά
Εξυπηρετήθηκε από Δώρα ColorExpert•Χτένισμα
Φανή•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έμεινα ευχαριστημένη απ'το αποτέλεσμα όπως πάντα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ροζα •Αποτρίχωση με Κλωστή Πρόσωπο
Ασπασία•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
🤩🤩🤩🤩🤩
Εξυπηρετήθηκε από Αντώνης Haircutter•Γυναικείο Κούρεμα
Tasigeorgou K.•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα σούπερ τέλεια! Έφυγα και τα μαλλιά μου ήταν πολύ απαλά!