Ήταν δεύτερη φορά που επισκέφθηκα το συγκεκριμένο κομμωτήριο.Η πρώτη εμπειρία ηταν για βαφή όπου έμεινα πλήρως ευχαριστημενη από την εξυπηρέτηση, προσέγγιση και από το αποτέλεσμα.Για αυτόν τον λόγο αποφάσισα να το επισκεφθώ ξανά.Έχω λεπτή τρίχα με όγκο στη ριζα και λίγοτερο μαλλι οσο μακραινει.Ζήτησα κούρεμα μεσαίου μηκους με πολυ λιγες μυτες και ο κομμωτής αποφασισε να κάνει κούρεμα φιλαριστο με έντονα layers.Το αποτέλεσμα ήταν κάκιστο,ένα μαλλί γεμάτο όγκο με δυο τριχες χαμηλά.Καμία αντίληψη
Εξυπηρετήθηκε από Αντώνης Haircutter•Γυναικείο Κούρεμα
Ζωή•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
superb!!
Εξυπηρετήθηκε από Αντώνης Haircutter•Κούρεμα Αντρικό
K K.•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Σε όλα εξαιρετικοί! Πολύ φιλικό περιβάλλον κι άψογοι σε όλα ! Και στις τεχνικές εργασίες και στα προϊόντα!
Εξυπηρετήθηκε από Αλεξανδρα •Χτένισμα
Ανδρέου Μ.•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχες, καταπληκτικές στην δουλειά τους με άριστο αποτέλεσμα. Σας ευχαριστώ πολύ.
ΧτένισμαΔείξε όλες τις κριτικές…
Τοπολιατη Ε.•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πάντα τα καλύτερα κουρέματα. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα