Εξυπηρετική αρκετά και φιλική. Το αποτέλεσμα παρ όλα αυτά δεν με άφησε ικανοποιημένη κάτι το οποίο σχολιάστηκε και από την ίδια την κ. Άννα. Το θεωρώ αρκετά πρόχειρο και η αντιμετώπιση στη διαδικασία φροντίδας στα πετσάκια άκρως άγαρμπη και επίπονη στο οποίο είχα επιδείξει δυσαρέσκεια εκείνη τη στιγμή.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Anna •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Άνθη Θ.•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική επαγγελματίας και πολύ γλυκός άνθρωπος!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Anna •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Φράγκου Μ.•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Άννα φανταστική!!!! Έκλεισα να κάνω συντήρηση..πολύ καλή δουλειά, προσεχτικο λιμαρισμα ,και ωραίο χτίσιμο του νυχιού χωρίς να είναι παχύ!!θα ξαναέρθω 😁
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Anna •Συντήρηση Νυχιών
Παπαθεοδωρου Β.•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Άννα είναι φοβερή με καταπληκτικές γνώσεις πάνω στο επάγγελμα της!!Σε κάνει να νιώθεις άνετα από το πρώτο λεπτό!!Την συστήνω ανεπιφύλακτα!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Anna •
Πεντικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Παπαντωνιου Μ.•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλειο αποτέλεσμα σε ενίσχυση φυσικού νυχιού.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Anna •Επιμήκυνση Νυχιών με Gel