Η Χριστινα ηταν πολυ καλη και πολυ προσεχτικη στις υπηρεσίες που μου παρείχε! Ευγενικη και χωρις να βιαζεται εκανε το μανικιουρ και το πεντικιουρ μου τέλειο!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα•Μανικιούρ
Ελινα Τζαμτζη•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Επαγγελματίες και πολυ ευγενικοί
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα•Μανικιούρ
ΠΑΝΩΡΑΙΑ•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Λειντα είναι εξαιρετική τεχνιτρια !! Έμεινα πάρα πολύ ικανοποιημένη !! Όλα πολύ καθαρά .Ωραιος χώρος.Ολες οι κοπέλες πολύ φιλικές !!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Λέιντα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Nefeli•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλεια
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα•Μανικιούρ