Πολύ όμορφος χώρος, τα κορίτσια πολύ ευγενικά και η Λέιντα γνώστης του αντικειμένου, μου έκανε εξαιρετική δουλειά και το αποτέλεσμα είναι άψογο. Θα το επισκεφτώ ξανά
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Λέιντα•Μανικιούρ
Νατασα•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
A great overall experience, very professional, work that lasts, great modern and clean ambience, I am now a regular customer, although I don't live that close, Would whole-heartedly recommend!
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Katerina•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Για πρώτη φορά που πήγα δεν το περίμενα να είναι τόσο καλή η κοπέλα που μου έφτιαξε τα νύχια τα έκανε τέλεια, παρά πολύ ωραίο και ευχάριστο περιβάλλον, ωραίος χώρος και πολύ καθαρός, όλα τα κορίτσια χαμογελαστά, μπράβο!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Λέιντα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
ANTHOULA•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Great service and friendly technician - highly recommended
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Λέιντα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel