Εχω μείνει πολύ ευχαριστημένη από το περιβάλλον, την περιποίηση, το αποτέλεσμα του μανικιούρ μου και φυσικά από την συμπεριφορά κ την επαγγελματικότητα των κοριτσιών που εργάζονται εκεί.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Λέιντα•Μανικιούρ
Μαρκέλλα•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καθαρό περιβάλλον, λεπτομέρεια και φιλική εξυπηρέτηση.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα•Μανικιούρ
Ifigenia•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα καλα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Λέιντα•Μανικιούρ
Artemis•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ακραίο αποτέλεσμα τα κορίτσια πάρα πολύ ευγενικά με βοήθησαν πάρα πολύ να βρω τα χρώματα που ταιριάζουν πάνω μου και επίσης ο χώρος είναι πάρα πολύ καθαρός💕💕💕
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Παναγιώτα Χαραλάμπους•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έμεινα πολύ ικανοποιημένη πολύ προσεγμένη δουλειά με λεπτομέρεια 🫶🏻
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα•Μανικιούρ