Γραμμένες από τους πελάτες μας, έτσι ώστε να γνωρίζεις τι να περιμένεις από εμάς.
η Κωνσταντινα , καταφερε και εφτιαξε με ωραιο τροπο το προβλημα του νυχιου μου, στο μεγαλο δαχτυλο του ποδιου, (ο πονος ηταν αρκετα μεγαλος, αλλα εκεινη το πετυχε !!!)
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κωνσταντίνα Δουκακη•Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
arvaniti•2 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η εμπειρία μου ήταν συνολικά ικανοποιητική. Το προσωπικό ήταν ευγενικό και ο χώρος καθαρός, όμως το αποτέλεσμα δεν ήταν ακριβώς αυτό που περίμενα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία Γουναρη•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
ΝΑΝΤΙΑ•3 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ηταν ολα εξαιρετικά και με ανταγωμιστικο κοστος σε σχεση με αλλα σαλονια
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Myrto•3 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ηταν ολα εξαιρετικα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κωνσταντίνα Δουκακη•
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Gaffy•5 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
πολύ ευχάριστο περιβάλλον, όλα πολύ καθαρά, άμεση εξυπηρέτηση και η Μαρία φοβερή!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία Γουναρη•Πεντικιούρ Αντρικό