Καινούριος χώρος, καθαρός, φτιαγμένος με γούστο! Το Balayage έγινε με πολλή λεπτομέρεια και βγήκε ωραίο το αποτέλεσμα. Μου άρεσε σαν συνολική εμπειρία! Θα ξαναπάω!
Εξυπηρετήθηκε από Δάφνη•Balayage
ΑΘΗΝΑ•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Ευγένεια , καθαριότητα ευχάριστο κλίμα και εξαιρετικό χτένισμα
Εξυπηρετήθηκε από Δάφνη•Χτένισμα
Νατασσα•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Κάθε επίσκεψή μου, μια ξεχωριστή εμπειρία!!!
Εξυπηρετήθηκε από Δάφνη•Βαφή Μαλλιών
Έλενα•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Έμεινα πολύ ευχαριστημένη!!
Εξυπηρετήθηκε από Δάφνη•Γυναικείο Κούρεμα
Μαρίνα•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολυ ευγενικοι ολοι και εξυπηρετικοί! Τελειο αποτελεσμα στις ανταυγιες!!