Εξαιρετικό ολο το προσωπικό! Η δαφνη ειναι φοβερη επαγγελματίας και πολυ ευγενική!
Εμεινα πολυ ευχαριστημένη με το αποτελεσμα και την προσοχη που εδωσαν στα μαλλια μου!
Εξυπηρετήθηκε από Δάφνη•Γυναικείο Κούρεμα
Evelina•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Μου άρεσε πάρα πολύ το κούρεμα. Δεδομένου ότι είχα μακρύ μαλλί και για να μην μου φανεί η διαφορά, με την Δάφνη πηγαίναμε σιγά σιγά μέχρι να βρω το μήκος που μου αρέσει. Υπέροχη εμπειρία και θα το προτιμήσω ξανά
Εξυπηρετήθηκε από Δάφνη•Γυναικείο Κούρεμα
ΑΝΝΑ•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Ένας πολύ όμορφος και προσεγμένος χώρος!φρόντισαν τα μαλλιά μου με τον καλύτερο δυνατό τρόπο!