Ευγενική, ήρεμη και καλοσυνατη η υπάλληλος, ήξερε την δουλειά της και ήταν σημαντικό για μένα που με εξυπηρέτησε μέρα αργίας για τα περισσότερα καταστήματα.
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΙΩΑΝΝΑ•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Σάρα υπέροχη και εξυπηρετική, κατάλαβε ακριβώς τι ήθελα χωρίς να χρειαστεί να της εξηγήσω πολλά. Με έκανε να νιώσω άνετα αμέσως
Brow Lamination
Νίκη•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πραγματικά όλα ήταν τέλεια και τό προσωπικό άριστο καί πολύ φιλικό και ευγενικό
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΜΑΡΙΑΝΝΑ•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καταστημα καθαρο και τα κοριτσια αριστες επαγγελματιες και ευχαριστες ! Συστηνω το μαγαζι σιγουρα !!