Το προτεινω σίγουρα! Είμαι πάντα πολύ ευχαριστημένη!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ιωάννα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ελένη•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή δουλειά και εξαιρετικά κοριτσια!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ελένη•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή εξυπηρέτηση. Όμορφος χώρος και όλες οι κοπέλες πολύ φιλικές. η Μαριάντζελα είναι εξαιρετική
Επιμήκυνση και Φυσική Ενίσχυση Νυχιών με Ακρυλικό
Stavroula•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
🔝
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Elena A.•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Αρκετά ικανοποιημένη με το πεντικιούρ! Ωστόσο το μανικιούρ δεν ήταν αυτό που περίμενα. Τα κορίτσια πολύ ευχάριστα και ευγενικά και ο χώρος προσεγμένος και καθαρός.