Το επιλέγω για το πεντικιούρ μου είμαι πολύ ευχαριστημένη και το συστήνω.
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
ΧΡΙΣΤΙΝΑ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Μαριαντζελα ηταν πολυ καλη και τα νυχια μου μου αρεσαν πολυ, ερχομαι καποιο καιρο και ειμαι παντα ευχαριστημενη, καλες τιμες!
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Ιωάννα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είναι όλα πολύ όμορφα!! Είναι τέλεια!!! Η Ιωάννα είναι πολυ καλή!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ιωάννα •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Αλεξία Δ.•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή δουλειά! Εξαιρετική περιποίηση στο πεντικιούρ και πολύ όμορφο το σχήμα και το συνολικό αποτέλεσμα στο ημιμόνιμο μανικιούρ. Επαγγελματικά και γρήγορα! Για άλλη μια φορά έμεινα πολύ ευχαριστημένη.
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Lina•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια εξυπηρέτηση!!! όλα υπέροχα!!! Η Μαριαντζελα εξαιρετική !!!