ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ..... ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ.
ΚΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΡΕΣ ΜΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΕΣ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ..
ΑΓΑΠΑΜΕ DESSY' S NAILS!!!!!!!!!!!!!
Επιμήκυνση και Φυσική Ενίσχυση Νυχιών με Ακρυλικό
ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έκανα ημιμονιμο μανικιούρ ενισχυμένο κ κρατάει ακόμα μπορώ να πω που γενικά μου σπάνε τα νύχια. Το πεντικιούρ απλό ήταν καλό απλά θα ήθελα να υπήρχαν παντοφλιτσες μιας χρήσης για να μπορείς να μεταφερθείς για τα νύχια στα χέρια με άνεση κ τα διαχωριστικά που βάζουν μιας χρήσης ανάμεσα στα δάχτυλα θα ήταν προτιμότερο να υπήρχαν. Σε γενικές γραμμές ήταν καλά κ η κοπέλα ευχάριστη κ ομιλητική.