Πολύ καλές, υπηρεσίες,το μόνο που με αγχωσε ήταν που καθυστέρησε το ραντεβού μου.Επισης,υπήρχε ένα μικρό πρόβλημα με το pos όμως,ευτυχώς,είχα μετρητά!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ντέση •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Fardellou•13 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχες όλες και κάνουν τέλεια δουλειά!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο