Εκανα ημιμονιμο, όχι τζελ. Η κοπέλα που ανέλαβε πολύ καλή και γρήγορη, το αποτέλεσμα άψογο, οικονομική τιμή συγκριτικά με άλλα. Αναφορικά με το θέμα της καθαριότητας τα φουρνακια ήταν αρκετά βρώμικα σε σημείο που δεν ακουμπούσα κάτω τα χέρια μου.
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Σιλια•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική δουλεια
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ιωάννα •Πεντικιούρ
Αλις•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλεια
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ιωάννα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Αλις•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ευχαριστημένη, τα κορίτσια κάνουν πολύ ωραία δουλειά!