Πολύ καλή εξυπηρέτηση!
Μια μέρα μετά την επίσκεψή μου για μανικιούρ ημιμόνιμο, κάπου χτύπησα το ένα νύχι μου και έσπασε. Όταν πήρα τηλέφωνο, η ανταπόκριση ήταν άμεση και γρήγορη και το αποτέλεσμα πολύ καλό!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Σεμέλη•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τα κορίτσια είναι υπέροχα. 🌹
Επιμήκυνση και Φυσική Ενίσχυση Νυχιών με Ακρυλικό
Ιωάννα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική επαγγελματίας και φοβερός χώρος & υπηρεσίες
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Ειρήνη•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολυ ευχαριστο περιβάλλον και προσωπικό!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ιωάννα •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Elena•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είμαι χρόνια πελάτισσα και δεν την αλλάζω με τίποτα.Όλες οι κοπέλες είναι έμπειρες και πολύ ευγενικές💙Η Νταίζη απλά υπέροχη 💞 Η Βάλια πολύ ευγενική,ξέρει πολύ καλά την δουλειά της και έχει πολύ υπομονή❤️Μαριάντζελα και Ιωάννα επίσης καταπληκτικές🤗