Συνολικα η εμπειρία ήταν αρκετά καλή.Η Βάλια ήταν πολύ πρόθυμη, εξυπηρετική, γλυκιά και ευγενική.Το ημιμόνιμο όμως δεν έπιασε καλά, ξεφλουδισε στις πέντε μέρες χωρίς να το ταλαίπωρω.Θα ξαναπάω ωστόσο για να διαψευσθω και γιατί περνάω καλά με τη Βαλια
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Josephine•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Συνεπής και άριστοι στη δουλειά τους! Το συνιστώ!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Μαρία•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή εξυπηρέτηση. Κάθε φορά μένω ευχαριστημένη
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ιωάννα •Πεντικιούρ
Μαρία•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχη εξυπηρέτηση! Καθαρός χώρος κ ευγενική η κοπέλα.