Το αποτελέσμα βγήκε ακριβώς όπως το ήθελα ! Ωραίος χώρος , τηρώντας τους κανόνες υγιεινης...έμεινα πολύ ευχαριστημένη!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κρίστυ •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Άννα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τα κορίτσια είναι εξαιρετικά, ευγενικά και επαγγελματίες!
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Katerina•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Για άλλη μια φορά, όλα τέλεια!
Μανικιούρ
Ελλη•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Μια από τις καλύτερες εμπειρίες που θα μπορούσα να ζητήσω για πετικιουρ. Με επαγγελματισμό και γνώση του αντικειμένου η Κριστυ ήταν φοβερή. Όλα στην ώρα τους και φοβερή λεπτομέρεια στην δουλειά της.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κρίστυ •Πεντικιούρ
krista•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Δεν είχε το σχέδιο που ήθελα, αλλά μου πρότεινε κάτι άλλο και έμεινα ικανοποιημένη!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κρίστυ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο