Γραμμένες από τους πελάτες μας, έτσι ώστε να γνωρίζεις τι να περιμένεις από εμάς.
Η υπηρεσία ήταν ακριβώς αυτό που χρειαζόμουν και το αποτέλεσμα εξαιρετικό!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αννα•Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Έλενα•3 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Οι τεχνίτριες στο συγκεκριμένο studio πάντα υποδέχονται με θέρμη τον πελάτη και παρέχουν τις υπηρεσίες τους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο! Τις συνιστώ ανεπιφύλακτα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαριλένα•Πεντικιούρ
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αννα•Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Πηνελόπη•8 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Δε με εξυπηρέτησε η Σοφία ή η Ελισάβετ, με εξυπηρετησε η Μαριαλενα, πολύ καλή στη δουλειά της αλλά βιαζόταν η κοπέλα γιατί είχε κι άλλες πελάτισσες να περιμένουν. Επίσης πλήρωσα 18€ για απλό γαλλικό ημιμονιμο ενώ δε μου έκαναν μανικιούρ. Απλά τη βαφή. Δεν ξέρω εν τέλει πώς χρεώνουν και τι.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σοφία•Μανικιούρ
Μαρίλια•11 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Παράπολύ εξυπηρετικές οι κοπέλες .
Πολύ καθαρό μαγαζί .
Το ημιμονιμο μανικιούρ άψογο όπου μου κράτησε πολλές μέρες .
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σοφία•Μανικιούρ Ημιμόνιμο