Την πρώτη φορα που πήγα βγήκε λίγο στραβό το undercut αλλά όταν το επικοινωνισα με κάλεσαν να παω και το φτιάξαμε χωρίς έξτρα χρέωση. ο κ. Λαμπρος, που μου έκοψε τα υπόλοιπα μαλλιά και έκανε τη διόρθωση είναι φοβερος άνθρωπος και επαγγελματίας.
Εξυπηρετήθηκε από Λάμπρος•Γυναικείο Κούρεμα
Alex•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ευχαριστημένη με το κούρεμα μανικιούρ πεντικιούρ που έκανα 🫶
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Christina•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα ήταν υπεροχα...
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία•Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Elenh•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όπως πάντα μια άψογη εμπειρία! Το head spa ήταν ό,τι πιο χαλαρωτικό!
Εξυπηρετήθηκε από Λάμπρος•
Head SpaΔείξε όλες τις κριτικές…
Μαρια•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καθαρός χώρος και η Μαρια ευγενική και προσεχτικη, χωρίς να προκαλεί πόνο στα νύχια