Δοκίμασε κάτι πιο χαλαρό:
Πολύ καλό κομμωτήριο, με εξυπηρέτησαν άμεσα και έμεινα ευχαριστημένη από το αποτέλεσμα. Το προσωπικό ήταν ευγενικό και πρόθυμο να βοηθήσει. Ο χώρος είναι προσεγμένος και οι τιμές λογικές. Θα το προτιμήσω ξανά στο μέλλον και το προτείνω σε όσους ψάχνουν ένα αξιόπιστο κομμωτήριο.
Εξυπηρετήθηκε από Λάμπρος•Γυναικείο Κούρεμα
Μίμι•25 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικό περιβάλλον, φιλικό και καθαρό. Εξαιρετική παροχή υπηρεσιών! Ο Άγγελος ήταν πολύ φιλικός και γνώστης του αντικειμένου. Πήγα με την μικρή μου κόρη για κούρεμα, νιώσαμε πολύ άνετα και οι δύο και το αποτέλεσμα μας ενθουσίασε. Σίγουρα θα ξαναπάμε. Βρήκαμε το κομμωτήριο μας!
Εξυπηρετήθηκε από Άγγελος•
Γυναικείο ΚούρεμαΔείξε όλες τις κριτικές…
Mina•26 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Μαρία κάνει εξαιρετική δουλειά.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία•Πεντικιούρ
Αννα•27 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πρώτη φορά πήγα στο κομμωτήριο και η υπηρεσίες τους ήταν καταπληκτικές. Το προσωπικό ευγενέστατο και το κατάστημα πεντακάθαρο
ΧτένισμαΔείξε όλες τις κριτικές…
Μαριλενα•27 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το ραντεβού ήταν για την έφηβη κόρη μου που ήθελε γαλλικές κοτσίδες για τους αγώνες της στη ρυθμική. Παρόλο που τους είπε ότι είναι για αγώνες οπότε θα ήθελε να είναι σφιχτά τα μαλλιά για να αντέξουν, οι γαλλικές κοτσίδες δεν ήταν καλές. Ήταν πολύ χαλαρές με αποτέλεσμα μόλις 1 ώρα μετά το ραντεβού, και χωρίς καταπόνηση ή προπόνηση, τα μαλλιά να φεύγουν. Θέλω να ελπίζω ότι δεν ΄ξεπέταξαν' μια έφηβη επειδή απλά πήγε μόνη της, δυστυχώς όμως δεν μπορώ να το ξαναεπιλέξω.