Εξαιρετική εξυπηρέτηση, καθαριότητα στους χώρους και αρκετά οικονομικό ενω δε στερείται στη ποιότητα των υπηρεσιών. Συστήνεται ανεπιφύλακτα
Εξυπηρετήθηκε από Λάμπρος•Βαφή Μαλλιών
Αγγελική•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικά όλα
Εξυπηρετήθηκε από Λάμπρος•
Βαφή ΜαλλιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
Eirini•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η κυρία Κριτσι πολύ εξυπηρετική και γρήγορη στο κούρεμα !!
Εξυπηρετήθηκε από Critsi•Γυναικείο Κούρεμα
Aggelikh•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικό κούρεμα! Πολύ ωραίος χώρος!
Εξυπηρετήθηκε από Λάμπρος•Γυναικείο Κούρεμα
Stella•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έχω έρθει αρκετές φορές στο κομμωτήριο περιβάλλον πάντα είναι θετικό και τα παιδιά είναι χαμογελαστά. με εξυπηρετεί που είναι ανοιχτά και δευτέρα.
Είναι αρκετά συζητήσιμη,να σε βοηθήσουν στους σωστές επιλογές. Ενημερωμένοι και εξέλισημη επαγγελματίες.