Καθαριότητα,ομορφο περιβάλλον και παντα περιποιητικοί!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σουζάνα•Μανικιούρ
Μαριαννα•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ένα καλοκαιρινό μανικιούρ για σήμερα.και όπως παντα ευχαριστημένη!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σουζάνα•Πεντικιούρ
Μαριαννα•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικές υπηρεσίες σε ένα εξαιρετικό περιβάλλον.
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
ΕΙΡΗΝΗ•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έκανα πεντικιούρ και έμεινα πολύ ικανοποιημένη! Ο χώρος ήταν καθαρός, η κοπέλα ευγενική και το αποτέλεσμα πολύ ωραίο. Θα ξαναπάω σίγουρα!
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Ιωάννα•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Στο κατάστημα έκανα μανικιούρ και πεντικιούρ. Με εξυπηρέτησε η Μαρία και τις δύο φορές.Έμεινα πολύ ευχαριστημένη. Πρόσεξε πάρα πολύ τις λεπτομέρειες και ήταν πολύ ευχάριστη. Το κατάστημα ήταν άψογο στις υπηρεσίες του και αυτό που μέτρησε περισσότερο από όλα και είναι ο βασικός λόγος που θα ξαναπάω, είναι η συνέπεια στο ραντεβού, καθόλου καθυστέρηση.