Πάντα είναι ωραία στο Coral και τα πάντα στο coral είναι ωραία! Η εξυπηρέτηση, το περιβάλλον, που σου φέρονται σα ΑΕ φίλη κι όχι σαν πελάτισσα... Υπεροχα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ξανθίππη•Μανικιούρ
μεντζου•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα ήταν μια χαρά όπως είναι πάντα
Μανικιούρ
Marina•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα ηταν εξαιρετικά.Η Μαρία ηταν έμπειρη, εξυπηρετική.Αρχικα μου αρέσει πολυ που το μανικιούρ γίνεται με μούλιασμα των χεριών γιατι τα περισσότερα μαγαζιά κάνουν ξηρό.Επισης ηταν πολυ προσεκτική σε όλες τις λεπτομέρειες.
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
ΒΑΝΕΣΣΑ•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όπως πάντα, εξαιρετικές υπηρεσίες σε ένα όμορφο περιβάλλον. Συνέπεια και ωραίο τελικό αποτέλεμα.