Οι κριτικές γράφονται από τους πελάτες μετά την επίσκεψη τους.

4,9
1839 κριτικές

Φίλτρα με βάση υπηρεσία

Φιλτράρισμα κριτικών

Υπηρεσία

Φίλτρα με βάση βαθμολογία

Αξιολόγηση
Φίλτρα με βάση βαθμολογία

Επαληθευμένες κριτικές

Γραμμένες από τους πελάτες μας, έτσι ώστε να γνωρίζεις τι να περιμένεις από εμάς.
Πολύ καλή εξυπηρέτηση τα κορίτσια πολύ καλά
Όλα τέλεια, όπως πάντα. Ευχαριστώ πολύ πολύ ❤️
Προσεγμένο μαγαζί, πολύ καθαρό και ζεστό. Το προσωπικό πάρα πολύ ευγενικό και η Βασιλική σωστή επαγγελματίας με καλή διάθεση. Σίγουρα θα το ξανά επισκεφτώ.
πολύ ωραια εξυπηρέτηση.Ωραιος χώρος με αισθητική.Πολλες παροχές για όλα τα γούστα.Τα υλικά στα νύχια και μανικιούρ και πεντικιούρ ήταν πολύ καλά.Κρατησαν αναλυοτα για 1μηνα!! Έχουν και μαγνήτη για το μανικιούρ. Η Βάσω και η Μαρία πολύ εξυπηρετικές.
Εξαιρετική δουλειά. Πανέμορφο περιβάλλον