Γραμμένες από τους πελάτες μας, έτσι ώστε να γνωρίζεις τι να περιμένεις από εμάς.
Μακάρι να τύχει να βρεθώ ξανά στην Κέρκυρα και να φτιάξω τα νύχια μου στην Coccona. Ένιωσα πολύ όμορφα, χαλαρωτικά και το αποτέλεσμα με αντάμειψε πλήρως! Ευχαριστώ πολύ!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δώρα•Πεντικιούρ
Ελευθερία•1 ημέρα πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ηταν όλα μια χαρά, δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δώρα•Πεντικιούρ
Ευαγγελια•2 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ωραία δουλειά, και τελειο φιλικό περιβάλλον!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ρία•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
ΚΑΤΕΡΙΝΑ•6 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Όμορφος χώρος σε ήσυχο μέρος της πόλης. Επαγγελματίες , με ποιοτικά προιόντα σε καλές τιμές! Πάντα φεύγεις με καλή διάθεση!