Όλα είναι τρομερά οπότε πηγαίνω!!Η δουλειά των κοριτσιών είναι φανταστική!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Εύα •Μανικιούρ
Anastasia•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Μικρός αλλά υπέροχος, καθαρός, ζεστός και φιλόξενος χώρος. Η Χριστίνα ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ στη δουλειά της!Όλα τα κορίτσια ευγενικά. Σε κάνουν να νιώθεις πολύ οικεία. Άψογη εξυπηρέτηση από κάθε άποψη!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Κωνσταντινα Ζ.•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πρώτη επίσκεψη στο Cn nails κι όλα ήταν εξαιρετικά! Θα το ξαναεπισκεφτώ σίγουρα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Μαρία•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογο αποτέλεσμα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Athanasia•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Excellent work as always!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο