Πολύ ευγενικές και γλυκές κοπέλες, το απλό μανικιούρ πολύ καλό και το περιβάλλον ήρεμο και καθαρό. Ευχαριστώ πολύ.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Εύα •Μανικιούρ
Ελένη•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Very pleasant environment, great attention to detail from Eva, I loved that she was making sure with me if everything looked ok throughout the whole process. Will definitely go back
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Εύα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
El•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πέρασα τέλεια ήταν λες και είχα πάει καφέ κ έκανα νύχια τρομερό περιβάλλον και τα νύχια υπέροχα το συνιστώ έρχομαι απ εξωτερικό και βρήκα το μέρος μου!
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Aγγελικη•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πήγα για πρώτη φορά. Διάλεξα το συγκεκριμένο βασιζόμενη στις πολύ καλές αξιολογήσεις. Η Χριστίνα ήταν πολύ ευχάριστη, ευγενική και περιποιήθηκε τα χέρια μου πολύ καλά. Θα ξαναπάω!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Νίκη•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή, γνωρίζει το αντικείμενο της. Πολύ καλή στη δουλειά της
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Εύα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο