Πολύ ευχαριστημένη με την Σοφία και τις υπόλοιπες! Όμορφος και ήρεμος χώρος χωρίς πολυκοσμία. Όσες φορές έχω κάνει ημιμόνιμο στα νύχια έχει κρατήσει τουλάχιστον δυο εβδομάδες. Εξαιρετικ
Πεντικιούρ
ΒΑΣΙΛΙΚΗ•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική δουλειά κάνει η Χριστινα!! Έμφαση στη λεπτομέρεια
Μαριαλένα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
φιλικό περιβάλλον, επαγγελματίες.
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλεια, πολύ καλά υλικά, πολύ καλή διάρκεια, ευγενικό προσωπικό όλα τέλεια