μανικιούρ πεντικιούρ τέλειο από τα κορίτσια!!το συστήνω ανεπιφύλακτα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Εύα •Μανικιούρ
ΣΟΦΙΑ•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχες υπηρεσίες μανικιούρ πεντικιούρ από τα κορίτσια!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Εύα •Πεντικιούρ
ΣΟΦΙΑ•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευγενέστατα και τα δύο κορίτσια! Γελαστές και πολύ εξυπηρετικές! Παρόλο που συνήθως δεν μου κρατάει το ημιμόνιμο, μέχρι στιγμής είναι σούπερ! Μπράβο στα κορίτσια!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Εύα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Βικτωρια•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια!! Όλα άψογα φουλ εξυπηρέτηση και ωραίος χώρος