Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΜΑΡΙΛΕΝΑ•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έμεινα ικανοποιημένη και στο. manicure και στο pedicure. Εξαιρετική η Ζινα. Πολύ ωραία η δουλεια της. Ήρεμος και καθαρός χώρος. Μετά από πολύ ψάξιμο, κατέληξα για το που θα φτιάχνω τα νυχια μου.
Ελενη Μεξη•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Φιλικό περιβάλλον επαγγελματισμός και άψογο αποτέλεσμα .
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα •Άλλες Επιμηκύνσεις και Φυσικές Ενισχύσεις Νυχιών