Μανικιούρ-πεντικιούρ με την Ελένη. Πολύ ευχαριστημένη με το αποτέλεσμα! Όμορφος χώρος, με μεγάλη γκάμα χρωμάτων.
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
KATERINA•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ φιλικό και ευγενικό προσωπικό! Το αποτέλεσμα φανταστικό!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
ΟΛΓΑ•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Φοβερή δουλειά!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Joanna P.•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Φοβερή δουλειά ακόμη μια φορά!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Joanna P.•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευγενικά κορίτσια , καθαριότητα , αποστείρωση , υγιεινή . Νοιωθεις ευχάριστα και ασφαλής για τις υπηρεσίες που απολαμβάνεις .
Καθαρός πάγκος , αποστειρωμένα εργαλεία και πολύ καλη τεχνική .