Έμεινα πολύ ευχαρηστημένη. Ο χώρος εξαιρετικός με πολύ ωραία χρώματα και μυρωδιά και πεντακάθαρος!! Η Χριστίνα πολύ γλυκιά και φιλική ,πολύ καλή επαγγελματίας! Θα ξαναπάω σίγουρα!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα •Πεντικιούρ
Φωτεινη•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είμαι πολύ ευχαριστημένη. Φανταστικές υπηρεσίες!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα •
Πεντικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Μαρία Δ.•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική!
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Χριστίνα Λ.•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή δουλειά και οι κοπέλες ευχαριστες και εξυπηρετικές!!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Marialena K.•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ όμορφο και καθαρό περιβάλλον με εξειδικευμένο και φιλικό προσωπικό!!