Έκανα μανικιούρ και πεντικιούρ, και τα δύο τέλεια!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατιάνα •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Εβίτα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή εξυπηρέτηση και ευγένεια από την Στέλλα.Την ευχαριστώ!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Στελλα •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
ΧΡΥΣΑ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλειο και γρήγορο πεντικιούρ!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατιάνα •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Giouli•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευγενέστατο και πρόσχαρο προσωπικό, καθαρό περιβάλλον και πολύ επιμελής δουλειά. Ημιμόνιμο μανικιούρ & πεντικιούρ με ιδιαίτερη φροντίδα και προσοχή στη λεπτομέρεια.