Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Στελλα •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
ΜΑΡΊΑ Μ.•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Απλά υπέροχη !!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Στελλα •Συντήρηση Νυχιών
Κοκκινακη Α.•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Στελλα •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
ΔΕΣΠΟΙΝΑ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ωραίος χωρίς , εξαιρετική η Μαίρη στη δουλειά της. Μετά από δέκα μέρες ημιμόνιμο δεν έχει πάθει τίποτα απολύτως. Πολύ καλός ο καθαρισμός στα πετσακια!