Είναι ένα υπέροχο κατάστημα με άψογες επαγγελματίες πάντα βοηθητικές καταλαβαίνουν τις ανάγκες σου
Πολύ ευχάριστο περιβάλλον χαίρεσαι να πηγαίνεις κάθε φορά!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατιάνα •Συντήρηση Νυχιών
Ειρήνη•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η υπηρεσία ήταν εξαιρετική και πολύ ευχάριστη για άλλη μια φορά! Ευχαριστώ!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατιάνα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Γ.Σ.•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
άψογες 😇
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Στελλα •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Μιρέλα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η εμπειρία ήταν εξαιρετική, όλα ήταν πεντακάθαρα και απολυμασμένα και τα κορίτσια εξαιρετικά για άλλη μια φορά!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατιάνα •Πεντικιούρ
Γ.Σ.•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικά όπως πάντα!!!
Όλα άψογα και η Στέλλα τέλεια, όπως πάντα άλλωστε!!!!