Και οι δύο υπηρεσίες ήταν εξαιρετικές, όπως πάντα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Στελλα •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Γ.Σ.•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Γνωρίζει πολύ καλά τη δουλειά, εξυπηρετική και ευγενέστατη!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Στελλα •Μανικιούρ
Αγγελική•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογη όπως πάντα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Στελλα •
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Aikaterini K.•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το καλύτερο μέρος!!!
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Maria•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τα κορίτσια είναι επαγγελματίες!!! Με αρτιες γνώσεις του αντικειμένου, γρήγορες και σε συνάρτηση με την υγιεινή , βρήκα επιτέλους ο,τι έψαχνα!!!! Τις συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!!