Για ακόμα μία φορά η Στέλλα είναι άψογη. Προσεκτική στην δουλειά της με ευγένια και χαμόγελο να σου κάνει το καλύτερο pedicure spa. Αξιζει να την επισκεφτείτε και να παραμείνετε πιστη στις υπηρεσίες αυτού του nail salon.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Στελλα •Πεντικιούρ Spa
Fragkou Eleni•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
οι κοπέλες ευγενεστατες και πολύ καλές στη δουλειά τους .
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Στελλα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Μαρια•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
εξαιρετικές σε όλα!!! ευγενικές και αποτελεσματικες!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατιάνα •Μανικιούρ
Victoria•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το περιβάλλον είναι ζεστό ήσυχο και φιλικό
Και οι δύο κοπέλες είναι φιλικές και πολύ καλές στη δουλειά τους
και αν δεν βρω ραντεβού ..περιμένω, γιατί έχει τύχει να κλείσω αλλού και να μην γίνει σωστά η δουλειά μου.
Οι χρεώσεις για τις υπηρεσίες είναι απόλυτα φυσιολογικές και σωστές
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Στελλα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Liza Marinaki•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικά όπως πάντα άλλωστε, σε όλα τα επίπεδα!!!