Πολύ εξυπηρετική ❤️ φιλική όπως κ τα τρία κορίτσια !
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Σπεη Ν.•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η εμπειρια μου ηταν εξαιρετικη απο ολη την εικονα του καταστηματος, ηρεμο περιβαλλον, καθαριοτητα αριστη, ανοιξε τα εργαλεια μπροστα μου, ευγενικο το προσωπικο ολα πολυ καλα!!
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
ΖΩΗ•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχες !!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατιάνα •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο