Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Στελλα •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Άννα•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική εξυπηρέτηση και επαγγελματισμός! Το προσωπικό είναι φιλικό, προσεκτικό στις λεπτομέρειες και ακούει πραγματικά τις ανάγκες σου. Ο χώρος είναι καθαρός, περιποιημένος και σε χαλαρώνει με την ατμόσφαιρά του.
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Κατερίνα•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
πολύ καλή εξυπηρέτηση και ευγενική η κοπέλα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατιάνα •Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
athina•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πάντα τέλεια!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατιάνα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΣΟΦΙΑ•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικά όπως πάντα άλλωστε!!! Τα κορίτσια είναι υπέροχα!!!!