Υπέροχο μανικιουραδικο με ζεστή ατμόσφαιρα. Οι επαγγελματίες είναι προσεκτικές και η υγιεινή βρίσκεται σε πολύ υψηλό επίπεδο. Η αποστείρωση των εργαλείων γίνεται με απόλυτη συνέπεια και αυτό εμπνέει εμπιστοσύνη.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Στελλα •Μανικιούρ Mini
Elena•7 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είμαι πολύ ευχαριστημένη από τις υπηρεσίες! Άψογο αποτέλεσμα, εξαιρετική καθαριότητα και μεγάλη προσοχή στην αποστείλωση των εργαλείων. Το προσωπικό είναι πάντα χαμογελαστό και πρόθυμο να βοηθήσει
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Στελλα •
Πεντικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Elena•7 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ένα από τα καλύτερα σαλόνια που έχω επισκεφθεί. Η καθαριότητα είναι υποδειγματική και νιώθεις ασφάλεια γνωρίζοντας ότι όλα τα εργαλεία αποστειρώνονται σωστά. Πολύ φιλικό και ευγενικό προσωπικό.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Στελλα •Μανικιούρ Mini
Elena•7 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχος χώρος για περιποίηση νυχιών! Εκτιμώ ιδιαίτερα την προσοχή που δίνουν στην υγιεινή και την ασφάλεια των πελατών. Όλοι είναι ευγενικοί και δημιουργούν μια πολύ ευχάριστη ατμόσφαιρα.
Elena•7 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπάρχει λόγος που δεν βρίσκεις ραντεβού!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατιάνα •Συντήρηση Νυχιών