Πρώτη φορά πήγα σε αυτό το μαγαζί και είχα μια καλή εμπειρία συνολικά. Όσον αφορά το ημιμόνιμο, με ανέλαβε η Κατιάνα και έμεινα ευχαριστημένη. Μου κράτησε ένα μήνα, ενώ όσες φορές έχω κάνει αλλού μου έχει αντέξει το πολύ 10 μέρες. Μια χαρά! 🙂
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατιάνα •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Θεοδώρα•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ αγαπημένο μέρος! Η Κατιάνα και η Στέλλα κάνουν πάντα φοβερή δουλειά και είναι super προσεκτικές με την καθαριότητα. Σε κάνουν να νιώθεις άνετα κάθε φορά!
Alexandra•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή και γρήγορη δουλειά!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Στελλα •Μανικιούρ
Ολυμπία•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Στέλλα είναι καταπληκτική ,είναι πολυ ευχάριστη όπως κ η Κατιανα , είναι ένα ζεστό περιβάλλον που περιμένεις πως κ πως να ξαναπάς για να σε φροντίσουν .
Η δουλειά που κάνουν είναι απίστευτη έχω τα καλύτερα νύχια που είχα ποτέ !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Στελλα •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Σπεη Ν.•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ε, υπάρχει λόγος που πάμε και ξαναπάμε εκεί!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Στελλα •Συντήρηση Νυχιών