Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατιάνα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Μαρία•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άριστη εξυπηρέτηση και επαγγελματισμός. Η αποστείλωση των εργαλείων γίνεται με μεγάλη προσοχή και ο χώρος είναι πάντα καθαρός. Το προσωπικό είναι εξαιρετικά φιλικό και σε κάνει να νιώθεις άνετα από την πρώτη στιγμή.